Cia. Meraki + Duo La Modesta

Festival Nosaltres

Dijous 1 d'agost / 21 h

Preu:  5 € - 10 € - 15 €

La música clàssica i contemporània arriba al Nosaltres amb un vespre emocionant i intimista apte per les orelles més curioses i exquisides


Començarem aquest vespre tan íntim i especial amb l’estrena d’un espectacle becat pel festival aquest 2024 de la Cia. Meraki. Meraki és un terme grec que descriu aquelles creacions que irradien passió i entrega. Significa fer les coses amb amor i devoció; posar-hi l’ànima. Per a Cristina Franch, Ger Garoa i Amanda Bassa, Meraki és també capgirar la quimera i fer realitat l’impensable. “Llavor” és una experiència poètica multidisciplinària on la música, la paraula i la dansa dialoguen entre elles i amb el públic per a crear un espectacle basat en l’escolta i la improvisació.

Continuarem el vespre amb el Duo La Modesta, reincidents del festival. El recital, titulat “Inter silvas” fa referència a la base material dels dos instruments: la fusta. Aquest origen comú no sempre serà evident en el pla sonor: segons l’obra en qüestió i les tècniques interpretatives, el diàleg entre els dos instruments serà o bé d’un mimetisme absorbent, o totalment dispar. El programa comptarà amb obres dels francesos Cécile Chaminade i Olivier Messiaen, de l’argentí Astor Piazzolla, del colombià Luis F. Cardoso, així com obres contemporànies dels guitarristes catalans Feliu Gasull Aluart i Toti Soler Galí. Un vespre emocionant i intimista.

Per a més informació: Festival Nosaltres.

Organitza: Clack Audiovisual. Amb el suport de l'Ajuntament de Mataró